Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30559
Назва: STYLISTIC FEATURES OF ENGLISH ADVERTISING SLOGANS
Автори: Дрофа, Р. В.
Бібліографічний опис: Дрофа Р. В. STYLISTIC FEATURES OF ENGLISH ADVERTISING SLOGANS / наук. кер. Т. Г. Король // Мова, освіта, наука в контексті міжкультурної комунікації: матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 25 квітня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 45-47
Дата публікації: 25-кві-2023
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30559
Розташовується у зібраннях:Мова, освіта, наука в контексті міжкультурної комунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20_Drofa.pdf424,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.