Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30931
Title: Стан та перспективи розвитку фізичного виховання в ліцеях та гімназіях
Authors: Палічук, Ю. І.
Наумчук, Володимир Іванович
Bibliographic description (Ukraine): Палічук Ю. І., Наумчук В. І. Стан та перспективи розвитку фізичного виховання в ліцеях та гімназіях // Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді : матеріали третьої всеукраїнської наукової конференції з міжнародною участю (20 жовтня 2023 року). Тернопіль : ТАЙП, 2023. С. 144-150
Issue Date: 20-Oct-2023
Publisher: ТАЙП
Keywords: фізичне виховання,
організація занять
ліцей
гімназія
школярі
позакласна робота
physical education
organization of classes
lyceum
gymnasium
schoolchildren
extracurricular work
Abstract: Аналіз процесів фізичного становлення й розвитку особистості школярів спонукає до перегляду й перебудови організаційно–методичних основ і змісту фізичного виховання. Особливої значущості розв'язання означених проблем набуває у специфічних умовах інтенсифікації навчального процесу в ліцеях та гімназіях, що викликає перенапругу фізіологічних систем учнів, зняти яку у спромозі систематичні заняття фізичними вправами [2,3].
The analysis of the processes of physical formation and personality development of schoolchildren prompts the revision and restructuring of the organizational and methodical foundations and content of physical education. The solution of the mentioned problems acquires special significance in the specific conditions of the intensification of the educational process in lyceums and gymnasiums, which causes overstrain of the physiological systems of students, which can be relieved by systematic physical exercises
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/30931
Appears in Collections:Інноваційні підходи до фізичного виховання і спорту учнівської та студентської молоді

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palichuk_Naumchuk.pdf216,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.