Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31042| Title: | Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. 542 с. |
| Issue Date: | 19-Oct-2023 |
| Publisher: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Keywords: | аксіопсихологічні вектори сучасна освіта |
| Abstract: | Збірник укладено за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції «Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти», проведеної кафедрою психології розвитку та консультування Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка з нагоди її 25-річчя. У межах конференції відбулося обговорення актуальних проблем в контексті розвитку сучасної освіти: аналіз та узагальнення теоретичних і прикладних результатів щодо розробки сучасних інноваційних підходів в освітній галузі, психолого-педагогічних та організаційно-технічних засад дистанційного навчання, моральної та соціально-психологічної підтримки учасників освітнього процесу в умовах війни, теоретико-методологічних та методичних основ розвитку лідерства в освіті, практичної медіації як чинника вирішення соціальних та психологічних конфліктів в сучасному українському суспільстві. Адресовано викладачам закладів вищої освіти, студентам, науковцям-психологам, учителям, практичним психологам, представникам громадських організацій просвітницького спрямування. |
| Description: | Повнотекстовий збірник конференції |
| URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31042 |
| ISBN: | 978-617-595-127-9 |
| Appears in Collections: | Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zbirnyk_materialiv_konferentsii.pdf | 6,85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.