Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31108
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБоднар, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorШкода, Марина-
dc.date.accessioned2023-12-04T09:59:13Z-
dc.date.available2023-12-04T09:59:13Z-
dc.date.issued2023-10-19-
dc.identifier.citationБоднар О., Шкода М. Психолого-педагогічний контекст вибору інструментарію уроку англійської мови під час дистанційного навчання // Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 160-165uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-595-127-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31108-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний контекст вибору інструментарію уроку англійської мови під час дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
35_Bodnar.pdf613,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.