Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31108
Title: Психолого-педагогічний контекст вибору інструментарію уроку англійської мови під час дистанційного навчання
Authors: Боднар, Оксана Степанівна
Шкода, Марина
Bibliographic description (Ukraine): Боднар О., Шкода М. Психолого-педагогічний контекст вибору інструментарію уроку англійської мови під час дистанційного навчання // Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 19 – 20 жовтня 2023 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023. С. 160-165
Issue Date: 19-Oct-2023
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31108
ISBN: 978-617-595-127-9
Appears in Collections:Аксіопсихологічні вектори розвитку сучасної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_Bodnar.pdf613,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.