Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31589
Назва: Роль батьків у формуванні мотивації дітей дошкільного віку до занять верховою їздою
Інші назви: THE ROLE OF PARENTS IN FORMING THE MOTIVATION OF PRESCHOOL CHILDREN TO JOIN RIDING
Автори: Гуменюк, Сергій Васильович
Басараб, Аліна
Бібліографічний опис: Гуменюк С., Басараб А. Роль батьків у формуванні мотивації дітей дошкільного віку до занять верховою їздою // PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE. Khmelnytsky : Khmelnytskyi National University, 2023. № 3. P. 43-49. DOI : http://doi.org/10.31891/pcs.2023.3.5
Дата публікації: 2023
Видавництво: Khmelnytskyi National University
Ключові слова: кінний спорт
залучення дітей
вплив батьків
ставлення до тварин
фізична активність
equestrian sport
children's involvement
parental influence
attitudes towards animals
physical activity
Короткий огляд (реферат): В останні роки в Україні активно розвивається дитяча верхова їзда та поні спорт. Усе більш популярними стають спеціальні дитячі змагання з кінного спорту, особливістю яких є можливість участь в них вершників дошкільного віку. У цьому віці закладаються основи фізичного й психічного здоров’я дитини, а також формуються мотиви та ставлення до фізичної культури та спорту. Важливий вплив на цей процес відіграють дорослі, які оточують дитину, зокрема батьки. З метою популяризації верхової їзди серед дітей і залучення дошкільнят до цього виду фізичної активності необхідним є розуміння особливості ролі батьків у формуванні мотивації дітей до взаємодії з кіньми. Метою дослідження є детальний аналізу впливу батьків на формування мотивації дітей дошкільного віку до занять верховою їздою та визначення чинників, які сприяють розвитку дитини у цій сфері. Дослідження показало, що роль батьків у формуванні мотивації дітей дошкільного віку до взаємодії з кіньми та занять верховою їздою є надзвичайно важливою. Позитивне ставлення батьків до коней, а також їхнє власне бажання отримати досвід верхової їзди сприяють ефективнішому залученню дітей до занять цим видом фізичної діяльності. У цьому випадку батьки заохочують дитину до контакту з твариною, під час тренування активно комунікують і підтримують дитину, а також посильно допомагають їй під час тренування. З іншого боку прояви страху дорослими до коней, які вони вербально або невербально транслюють дітям, можуть спричинити відмову дитини до взаємодії з тваринами і занять верховою їздою.
In recent years, children's equestrianism and pony sports have been actively developing in Ukraine. Special children's equestrian competitions have become increasingly popular, allowing preschool-age riders to participate. This age is crucial for laying the foundations of a child's physical and mental health, as well as shaping their motives and attitudes towards physical culture and sports. Adults, particularly parents, play a significant role in this process of surrounding the child. To popularize equestrianism among children and involve preschoolers in this type of physical activity, it is necessary to understand the specific role of parents in motivating children to interact with horses. The aim of this research is to provide a detailed analysis of the influence of parents on the motivation of preschool children for equestrian activities and determine the factors that contribute to the child's development in this field. The following methods were used during the scientific research: analysis of scientific literature and online resources; surveying (questionnaires) and pedagogical observation, comparison, correlation and generalization, mathematical statistical methods. The research showed that parents play an extremely important role in shaping the motivation of preschool-aged children to interact with horses and engage in equestrian activities. Parents' positive attitude towards horses, as well as their own desire to experience equestrianism, contribute to a more effective involvement of children in this form of physical activity. In such cases, parents encourage their children to interact with the animals, actively communicate and support them during training, and provide assistance as needed. On the other hand, adults' expressions of fear towards horses, whether conveyed verbally or non-verbally to children, can lead to a child's refusal to interact with animals and engage in equestrian activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31589
https://pcs.khmnu.edu.ua/index.php/pcs/article/view/85
ISSN: 2786-6645
2786-6653
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gumenyk_Basarab_St.pdf435,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.