Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31763
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетришин, Людмила Йосипівна-
dc.contributor.authorКульчицький, Т. Р.-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:28:10Z-
dc.date.available2024-01-16T11:28:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПетришин Л. Й., Кульчицький Т. Р. Засади соціальної відповідальності як складник професійної компетентності фахівців соціальної сфери // Ввічливість. Humanitas. Гельветика, 2023. № 1. С. 86-92. DOI https://doi.org/10.32782/humanitas/2023.1.12uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/31763-
dc.description.abstractСучасні процеси глобалізації та європейської інтеграції вимагають від українського суспільства змін у підходах до професійної підготовки фахівців, яка для забезпечення високої якості має базуватися на компетентнісному підході. У статті розглянуто питання про важливість засад соціальної відповідальності у формуванні професійної компетентності фахівців соціальної сфери. Соціальна відповідальність є однією з характеристик соціальної організації суспільства та функціонує як інструмент соціального контролю над суспільними відносинами. Соціальна відповідальність має свої відмінні риси, які дають змогу розглядати її як самостійний вид відповідальності. У більш широкому розумінні соціальна відповідальність може бути різних видів, зокрема економічною, політичною, правовою, моральною тощо. Розглянуто основні аспекти соціаль- ної відповідальності та її значення для роботи з людьми в складних ситуаціях. Зазначено, що здатність до соціальної відповідальності є необхідним складником успішної роботи фахівців соціальної сфери. У статті також подано рекомендації щодо розвитку засад соціальної відповідальності в процесі професійної підго- товки фахівців соціальної сфери. На основі аналізу наукових досліджень висвітлюється концепція соціальної відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери, описуються особливості процесу формування цієї від- повідальності під час навчання в закладах вищої освіти й визначаються складники та критерії соціальної від- повідальності. Підкреслюється, що належна розвиненість соціальної відповідальності у майбутніх фахівців соціальної сфери є критично важливою для успішної професійної діяльності. Відомо, що процес формування цієї якості є довготривалим та його успішність залежить від впливу різних чинників. Описано фактори, що впливають на розвиток соціальної відповідальності в майбутніх фахівців та передбачено можливості регу- лювання цього впливу.uk_UA
dc.description.abstractModern processes of globalization and European integration require changes in approaches to professional training of specialists from Ukrainian society, which should be based on a high-quality competency approach. The article examines the importance of the grounds of social responsibility in the formation of professional competence of specialists in the social sphere. Social responsibility is one of the characteristics of the social organization of society and functions as a tool of social control over socio-societal relations. Social responsibility has its own distinctive features that allow it to be considered as an independent type of responsibility. In a broader sense, social responsibility consists of various types, such as economic, political, legal, moral and others. The main aspects of social responsibility and its importance for working with people in difficult situations are considered. It was noted that the ability to be socially responsible is a necessary component of the successful work of specialists in the social sphere. The article also provides recommendations on the development of the foundations of social responsibility in the process of professional training of specialists in the social sphere. Analyzing scientific research, the concept of social responsibility of future specialists in the social sphere is highlighted, the features of the process of forming this responsibility during studies at higher educational institutions are described, and the components and criteria of social responsibility are determined. It is noted that proper development of social responsibility among future specialists in the social sphere is critically important for successful professional activity. It is known that the process of forming this quality is long-term and its success depends on the influence of various factors. Factors affecting the development of social responsibility among future professionals are described, and the possibility of regulating this influence is provided.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.subjectправовий аспектuk_UA
dc.subjectспівпраця з громадськістюuk_UA
dc.subjectсоціальні послугиuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectlegal aspectuk_UA
dc.subjectcooperation with the publicuk_UA
dc.subjectsocial servicesuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.titleЗасади соціальної відповідальності як складник професійної компетентності фахівців соціальної сфериuk_UA
dc.title.alternativeFOUNDATIONS OF SOCIAL RESPONSIBILITY AS A COMPONENT OF PROFESSIONAL COMPETENCE OF SOCIAL SPHERE SPECIALISTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petryshyn_.pdf511,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.