Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32175| Название: | Батьківська сім’я як простір плекання еґалітарної особистості | 
| Другие названия: | THE PARENTAL FAMILY AS A SPACE FOR NURTURING AN EGALITARIAN PERSONALITY | 
| Авторы: | Кізь, Ольга Богданівна | 
| Библиографическое описание: | Кізь О. Батьківська сім’я як простір плекання еґалітарної особистості // Edukacja i społeczeństwo VIІІ : Zbiór prac naukowych. Katowice : Akademia Śląska : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach, 2023. S. 215-224 | 
| Дата публикации: | 2023 | 
| Издательство: | Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach | 
| Ключевые слова: | батьківська сім’я еґалітарна особистість шлюбно-сімейні стосунки сім’я партнерська / еґалітарна сім’я домінаторна / традиційна parental family egalitarian personality marriage and family relations partner / egalitarian family dominant / traditional family | 
| Краткий осмотр (реферат): | У статті розкрито соціальні, психологічні та педагогічні умови плекання еґалітарної особистості дитини у сімейно-родинному оточенні. Батьківська сім’я розглянута як провідних агент ґендерної соціалізації дитини на всіх етапах її вікового розвитку. Охарактеризовано основні функції сучасної сім’ї, описано ризики депривування дитини у дисфункційній батьківській сім’ї. Обгрунтовано значення тривалих і теплих емоційних взаємин дитини з батьками для її повноцінного психічного та особистісного розвитку і становлення ґендерної ідентичності. Проаналізовано відмінності між еґалітарною та домінаторною сім’єю. Визначено сприятливі умови сімейно-родинного буття для становлення самодостатньої, еґалітарної особистості. The article reveals the social, psychological and pedagogical conditions for nurturing the egalitarian personality of a child in the family environment. The parental family is considered as a leading agent of gender socialization of the child at all stages of his/her age development. The main functions of a modern family are characterized, the risks of deprivation of a child in a dysfunctional parental family are described. The importance of long and warm emotional relationships between a child and his/her parents for his / her full mental and personal development and gender identity formation is substantiated. The differences between egalitarian and dominant families are analyzed. Favorable conditions of family life for the formation of a self-sufficient, egalitarian personality are determined. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32175 | 
| ISBN: | 978-83-969890-2-4 | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Kiz_Edukacja.pdf | 1,56 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

