Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32330
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУдич, Зоряна Ігорівна-
dc.contributor.authorШульга, Ірина Мирославівна-
dc.date.accessioned2024-04-09T12:43:36Z-
dc.date.available2024-04-09T12:43:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationУдич З., Шульга І. Виклики у роботі асистента учителя/вихователя: методологія та результати дослідження // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. Київ, 2024. №1 (113). С. 87-115uk_UA
dc.identifier.issn2312-2781-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32330-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні, однією з умов якого є наявність та дієвість команди психолого-педагогічного супроводу здобувача із особливими освітніми потребами. На основі аналізу нормативно-правової бази, яка стосується інклюзії у сфері освіти, зазначається, що сьогодні досі залишається неврегульованими питання інклюзивного навчання, формування інклюзивного освітнього середовища, також не до кінця визначеними є завдання та посадові обов’язки асистента вчителя/вихователя.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the relevance of the problem of implementation of inclusive education in Ukraine. One of the conditions for this is the availability and effectiveness of a team of psychological and pedagogical support for students with special educational needs. Based on the analysis of the regulatory framework relating to inclusion in the education sector it is noted that today the issues of inclusive education, and the formation of an inclusive educational environment remain are still unsolved. Besides, the tasks and job responsibilities of a teacher's assistant / educator are not fully defined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectасистент вчителя/вихователяuk_UA
dc.subjectкоманда психолого-педагогічного супроводуuk_UA
dc.subjectinclusionuk_UA
dc.subjecteducational institutionuk_UA
dc.subjectinclusive educationuk_UA
dc.subjectteacher’s assistant / educatoruk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical support teamuk_UA
dc.titleВиклики у роботі асистента учителя/вихователя: методологія та результати дослідженняuk_UA
dc.title.alternativeCHALLENGES IN THE WORK OF A TEACHER’S ASSISTANT: METHODOLOGY AND RESULTS OF THE STUDYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yduch_Shulga_Osobl_dut.pdf651,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.