Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32336
Название: Особливості викладання предмету «Олімпіадні задачі з математики» для студентів фізико-математичних спеціальностей
Другие названия: FEATURES OF TEACHING THE SUBJECT “OLYMPIAD PROBLEMS IN MATHEMATICS” FOR STUDENTS OF PHYSICAL AND MATHEMATICAL SPECIALTIES
Авторы: Хохлова, Лариса Григорівна
Хома, Н. Г.
Библиографическое описание: Хохлова Л. Г., Хома Н. Г. Особливості викладання предмету «Олімпіадні задачі з математики» для студентів фізико-математичних спеціальностей // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одеса : Гельветика, 2024. Вип. 68. Т. 2. С. 65-68. DOI : https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/68.2.13
Дата публикации: 2024
Издательство: Гельветика
Ключевые слова: навчальний процес
олімпіадні задачі з математики
нестандартні задачі
функціональні рівняння
нерівності
educational process
Olympiad problems in mathematics
non-standard problems
functional equations
inequalities
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті методичні особливості викладання однієї з вибіркових дисциплін освітньої програми «Середня освіта (Математика, інформатика)» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014.04 Середня освіта «Олімпіадні задачі з математики». Обгрунтовано доцільність вивчення предмету та окреслено систему програмних результатів навчання. У курсі охарактеризовані загальні методи математичних доведень та виокремлені нестандартні методи розв’язування задач. Мета вивчення курсу полягає у формуванні у майбутніх фахівців здатності розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми в освітній галузі. Розвивається здатність аналізувати та синтезувати на основі логічної аргументації фактів. У студентів виробляється гнучкість мислення, що дає можливість розуміти та розв’язувати проблеми і задачі зі збереженням критичного ставлення до сталих наукових концепцій. Дух конкуренції, що традиційно панує в процесі вирішення олімпіадних завдань, готує здобувачів вищої освіти до життя у сучасному конкурентному середовищі. Велика увага в навчальному процесі приділяється методам розв’язування нестандартних задач, які стосуються функціональних рівнянь, нерівностей та задач геометричного змісту. У роботі проілюстровані способи подання та оцінювання виконаних завдань, наведені підсумки проведених модульних контрольних робіт. Опанування матеріалом навчальної дисципліни «Олімпіадні задачі з математики» сприяє досягненню наступних результатів. У студентів стимулюється зацікавленість в самій математиці, оскільки олімпіадні задачі дають можливість розв’язувати складні, цікаві завдання з різноманітними розв’язками. Глибоке розуміння навчального матеріалу та його застосування у нестандартних умовах сприяє поглибленню знань та вмінь з математики. Курс «Олімпіадні задачі з математики», озброївши студентів практичними навичками розв’язування нестандартних задач, готує їх до подальшої наукової роботи та досліджень, до участі у наукових конкурсах та олімпіадах на рівні вищої освіти. Одержані результати дослідження доцільно застосовувати при підготовці фахівців фізико-математичних факультетів у вищих навчальних закладах.
The article considers the methodological features of teaching one of the selective disciplines of the educational program “Secondary Education (Mathematics, Computer Science)” of the first (bachelor’s) level of higher education in the specialty 014.04 Secondary Education “Olympiad Problems in Mathematics.» The expediency of studying the subject is substantiated and the system of program learning results is outlined. The course describes general methods of mathematical proofs and identifies non-standard methods for solving problems. The purpose of studying the course is to form the ability of future specialists to solve specialized problems and practical problems in the educational field. The ability to analyze and synthesize on the basis of logical argumentation of facts develops. Students develop flexibility of thinking, which makes it possible to understand and solve problems and problems while maintaining a critical attitude to sustainable scientific concepts. The competitive spirit that traditionally prevails in the process of solving Olympiad problems prepares applicants for higher education to live in a modern competitive environment. Much attention in the educational process is paid to methods for solving non-standard problems that relate to functional equations, inequalities and problems of geometric content. The work illustrates the ways of presenting and evaluating the completed tasks, the results of the modular control work are given. Mastering the material of the discipline “Olympiad problems in mathematics” contributes to the following results. Students are stimulated by interest in mathematics itself, since Olympiad problems make it possible to solve complex, interesting problems with various solutions. A deep understanding of the educational material and its application in non-standard conditions contributes to the deepening of knowledge and skills in mathematics. The course “Olympiad problems in mathematics,» equipping students with practical skills in solving nonstandard problems, prepares them for further scientific work and research, for participation in scientific competitions and olympiads at the level of higher education. The obtained results of the study should be used in the training of specialists of physical and mathematical faculties in higher educational institutions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32336
ISSN: 2663-6085
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Khokhlova_Khoma_Inn_ped.pdf305 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.