Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32964
Название: Реалізація змістової лінії «Геометричні фігури» шляхом використання цифрових засобів на уроках математики у 1 класі
Другие названия: IMPLEMENTATION OF THE CONTENT LINE «GEOMETRIC FIGURES» THROUGH THE USE OF DIGITAL TOOLS IN MATHEMATICS LESSONS IN 1ST GRADE
Авторы: Шишак, Андріана
Жаркова, Ірина Іванівна
Библиографическое описание: Шишак А., Жаркова І. Реалізація змістової лінії «Геометричні фігури» шляхом використання цифрових засобів на уроках математики у 1 класі // Освіта. Інноватика. Практика. 2024. Т. 12, № 5. С. 104-110. DOI: 10.31110/2616-650X-vol12i5-016
Дата публикации: 2024
Ключевые слова: геометричні фігури
математика
математична компетентність
початкова школа
молодші школярі
цифрові засоби
онлайн-інструменти
програмне забезпечення ПК
geometric figures
mathematics
mathematical competence
primary school
elementary students
digital tools
online tools
PC software
Краткий осмотр (реферат): Відповідно до чинного Державного стандарту початкової освіти слід сприяти формуванню у молодших школярів математичної компетентності, що забезпечується шляхом реалізації математичної освітньої галузі та навчального предмета «Математика». У Типових освітніх програмах вміщено змістові лінії («Геометричні фігури», «Просторові відношення. Геометричні фігури»), завдання яких полягає у розвитку в здобувачів початкової освіти просторових уявлень; формуванню у них здатності розрізняти геометричні фігури за їх істотними ознаками; оволодінні практичними вміннями побудови, креслення, моделювання та конструювання геометричних фігур від руки та шляхом використання простих креслярських інструментів; тощо. Для досягнення означених результатів навчання корисним є застосування цифрових засобів. У статті обґрунтовано потенціал використання цифрових онлайн-інструментів та програмного забезпечення ПК для реалізації змістової лінії «Геометричні фігури» на уроках математики у 1 класі відповідно до Типової освітньої програми для 1–2 класів, розробленої під керівництвом О. Савченко. Canva дає змогу розробити зображення для унаочнення завдань, спрямованих на розвиток умінь орієнтуватися на площині та в просторі, словесно описувати розміщення предметів; моделювати геометричні фігури. Cokogames пропонує користувачам виконати графічні диктанти у формі онлайн-гри для засвоєння основних категорії змістової лінії; YouTube містить відеофрагменти детального процесу їх створення, а сайт «Розвиток дитини» – шаблони для друку. Wordwall передбачає можливість спродукувати інтерактивні вправи для засвоєння істотних ознак геометричних фігур; Matific – виконати математичні вправи для формування вміння співвідносити реальні об’єкти з моделями та зображеннями геометричних фігур. Засобами Microsoft PowerPoint можна створити інтерактивну мультимедійну презентацію з тригерами для сприяння усвідомленню молодшими школярами напрямків руху; Paint – навчальні матеріали для вимірювання довжини відрізка та креслення відрізків заданої довжини.
According to the current State Standard of Primary Education, it is necessary to promote the formation of mathematical competence in younger students, which is ensured by implementing the mathematical educational domain and the subject of "Mathematics". Typical educational programs include content lines («Geometric Figures», «Spatial Relations. Geometric Figures»), the tasks of which are aimed at developing spatial concepts in primary education learners; forming their ability to distinguish geometric figures by their essential features; mastering practical skills of drawing, sketching, modeling, and constructing geometric figures by hand and using simple drafting tools, etc. To achieve the specified learning outcomes, the use of digital tools is beneficial. The article substantiates the potential use of digital online tools and PC software for implementing the content line «Geometric Figures» in mathematics lessons for 1st grade according to the Typical Educational Program for 1st-2nd grades, developed under the guidance of O. Savchenko. Canva allows creating images to illustrate tasks aimed at developing skills to orient in a plane and in space, verbally describe the arrangement of objects, and model geometric figures. Cokogames allows users to complete graphic dictations in the form of an online game to master the basic categories of the content line; YouTube contains video fragments of the detailed process of their creation, and the «Child Development» website provides templates for printing them. Wordwall provides the opportunity to create interactive exercises to master the essential features of geometric figures; Matific – to perform mathematical exercises to develop the ability to correlate real objects with models and images of geometric figures. Using Microsoft PowerPoint, you can create an interactive multimedia presentation with triggers to facilitate younger students' understanding of movement directions; Paint – educational materials for measuring the length of a segment and drawing segments of a specified length.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32964
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shyshak_Zharkova.pdf689,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.