Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32
Название: Роль та місце інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів
Другие названия: Роль и место информационно-коммуникационных технологий в самостоятельной работе студентов
The role and place of ict in the self instruction of students
Авторы: Коваленко, Тетяна Олександрівна
Библиографическое описание: Коваленко, Т. Роль та місце інформаційно-комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів / Тетяна Коваленко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 17-22.
Дата публикации: мар-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: самостійна робота
індивідуальні завдання
електронний посібник
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто місце та роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі організації самостій-ної роботи студентів технічних навчальних закладів в умовах кредитно-модульного навчання. Проаналізо-вано основні дослідження щодо організації самостійної роботи студентів та використання інформацій-но-комунікаційних технологій в освіті. Запропоновано структуру електронного посібника та описано ос-новні методи його використання під час організації самостійної роботи студентів.
Рассмотрены место и роль информационно-коммуникационных технологий в процессе организации самостоятельной работы студентов технических учебных заведений в условиях кредитно-модульного обучения. Проанализированы основные исследования по организации самостоятельной работы студентов и использования информационно-коммуникационных технологий в образовании. Предложена структура электронного пособия и описаны основные методы его использования при организации самостоятельной работы студентов.
The place and role of ICT in the organization of independent work of students of technical schools in the credit-module process of learning are discussed. The basic researches on the students individual work and the use of ICT in education are analyzed. The article proposes the structure of electronic manual and describes the basic methods of using it in the student’s individual work.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/32
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kovalenko.pdf161,04 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.