Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33180
Title: Визначення педагогічних умов формування професійного іміджу маркетологів в процесі фахової підготовки
Authors: Навольський, Святослав Назарович
Bibliographic description (Ukraine): Навольський С. Н. Визначення педагогічних умов формування професійного іміджу маркетологів в процесі фахової підготовки // Innovative development of science, technology and education : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference (June 6-8, 2024). Vancouver : Perfect Publishing, 2024. P. 317-320
Issue Date: 6-Jun-2024
Publisher: Perfect Publishing
Keywords: професійний імідж
маркетологи
педагогічні умови
освітній процес
фахова підготовка
Abstract: Дослідження присвячене визначенню педагогічних умов, які забезпечують ефективне формування професійного іміджу маркетологів у процесі фахової підготовки. Визначено основні фактори та компоненти освітнього процесу, що впливають на підготовку фахівців, підкреслено важливість системного підходу.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33180
ISBN: 978-1-4879-3792-8
Appears in Collections:Публікації здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INNOVATIVE_DEVELOPMEN_Navolskyi.pdf911,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.