Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33180
Назва: Визначення педагогічних умов формування професійного іміджу маркетологів в процесі фахової підготовки
Автори: Навольський, Святослав Назарович
Бібліографічний опис: Навольський С. Н. Визначення педагогічних умов формування професійного іміджу маркетологів в процесі фахової підготовки // Innovative development of science, technology and education : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference (June 6-8, 2024). Vancouver : Perfect Publishing, 2024. P. 317-320
Дата публікації: 6-чер-2024
Видавництво: Perfect Publishing
Ключові слова: професійний імідж
маркетологи
педагогічні умови
освітній процес
фахова підготовка
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене визначенню педагогічних умов, які забезпечують ефективне формування професійного іміджу маркетологів у процесі фахової підготовки. Визначено основні фактори та компоненти освітнього процесу, що впливають на підготовку фахівців, підкреслено важливість системного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33180
ISBN: 978-1-4879-3792-8
Розташовується у зібраннях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INNOVATIVE_DEVELOPMEN_Navolskyi.pdf911,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.