Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33180
Название: Визначення педагогічних умов формування професійного іміджу маркетологів в процесі фахової підготовки
Авторы: Навольський, Святослав Назарович
Библиографическое описание: Навольський С. Н. Визначення педагогічних умов формування професійного іміджу маркетологів в процесі фахової підготовки // Innovative development of science, technology and education : Proceedings of IX International Scientific and Practical Conference (June 6-8, 2024). Vancouver : Perfect Publishing, 2024. P. 317-320
Дата публикации: 6-июн-2024
Издательство: Perfect Publishing
Ключевые слова: професійний імідж
маркетологи
педагогічні умови
освітній процес
фахова підготовка
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячене визначенню педагогічних умов, які забезпечують ефективне формування професійного іміджу маркетологів у процесі фахової підготовки. Визначено основні фактори та компоненти освітнього процесу, що впливають на підготовку фахівців, підкреслено важливість системного підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33180
ISBN: 978-1-4879-3792-8
Располагается в коллекциях:Публікації здобувачів вищої освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
INNOVATIVE_DEVELOPMEN_Navolskyi.pdf911,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.