Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33302
Title: Інтерактивні методи контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в онлайн-середовищі Learning Apps
Authors: Горбатюк, Роман Михайлович
Білан, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Горбатюк Р., Білан Н. Інтерактивні методи контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в онлайн-середовищі Learning Apps // Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків). Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2024. С. 354-357. DOI : https://doi.org/10.5281/zenodo.11537615
Issue Date: 22-Feb-2024
Publisher: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Keywords: інтерактивні методи контролю
навчальні досягнення
здобувачі вищої освіти
контрольні вправи
Learning Apps
interactive assessment methods
educational achievements
higher education learners
assessment exercises
Abstract: Обґрунтовано теоретичні основи інтерактивних методів контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. Запропоновано практичні шляхи їх реалізації в онлайн-середовищі Learning Apps. Визначено переваги їх використання у порівнянні з традиційними методами контролю для проведення поточної та тематичної перевірки знань студентів в умовах змішаного навчання.
Theoretical foundations of interactive methods for assessing higher education learners' achievements have been substantiated. Practical approaches to their implementation in the online environment of Learning Apps have been proposed. The advantages of their utilization for conducting ongoing and thematic knowledge assessments of students in blended learning conditions have been identified in comparison with traditional assessment methods.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33302
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorbatyk_Metodol_sych_dosl.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.