Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33302
Назва: Інтерактивні методи контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в онлайн-середовищі Learning Apps
Автори: Горбатюк, Роман Михайлович
Білан, Наталія
Бібліографічний опис: Горбатюк Р., Білан Н. Інтерактивні методи контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в онлайн-середовищі Learning Apps // Методологія сучасних наукових досліджень : збірник наукових праць учасників Ювілейної ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (22–23 лютого 2024 р., м. Харків). Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2024. С. 354-357. DOI : https://doi.org/10.5281/zenodo.11537615
Дата публікації: 22-лют-2024
Видавництво: ХНПУ ім. Г. С. Сковороди
Ключові слова: інтерактивні методи контролю
навчальні досягнення
здобувачі вищої освіти
контрольні вправи
Learning Apps
interactive assessment methods
educational achievements
higher education learners
assessment exercises
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано теоретичні основи інтерактивних методів контролю навчальних досягнень здобувачів вищої освіти. Запропоновано практичні шляхи їх реалізації в онлайн-середовищі Learning Apps. Визначено переваги їх використання у порівнянні з традиційними методами контролю для проведення поточної та тематичної перевірки знань студентів в умовах змішаного навчання.
Theoretical foundations of interactive methods for assessing higher education learners' achievements have been substantiated. Practical approaches to their implementation in the online environment of Learning Apps have been proposed. The advantages of their utilization for conducting ongoing and thematic knowledge assessments of students in blended learning conditions have been identified in comparison with traditional assessment methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/33302
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorbatyk_Metodol_sych_dosl.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.