Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3373
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГавура, Ольга-
dc.date.accessioned2013-10-07T11:58:37Z-
dc.date.available2013-10-07T11:58:37Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГавура, О. Дитяча книга і дитяче читання: шляхи формування компетентного читача. / Ольга Гавура // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. ред. Р. Гром'як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, Н. Поплавська, М. Ткачук [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 34. – C. 57-63. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3373-
dc.description.abstractСтаття ставить за мету розглянути деякі теоретичні та практичні питання формування читацької компетенції, зокрема особливості та значення так званого «батьківського читання».-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены некоторые теоретические и практические вопросы формирования читательской компетенции, в частности особенности и роль так называемого «родительского чтения».-
dc.description.abstractThe article has as its objective to consider some theoretical and practical problems of reader competence formation, in particular the characteristics and role of the so-called «parents’ reading».-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectчитання-
dc.subjectмоделі читання-
dc.subjectформування читацької компетенції.-
dc.titleДитяча книга і дитяче читання: шляхи формування компетентного читачаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 34

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Havura_Olha.pdf415,11 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.