Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3380
Title: Теоретичне осмислення шляхів становлення роману-епопеї у працях М.М.Бахтіна.
Authors: Боренко, Валерій
Bibliographic description (Ukraine): Боренко, В. Теоретичне осмислення шляхів становлення роману-епопеї у працях М.М.Бахтіна. / Валерій Боренко // Studia Methodologica : [науковий збірник] / гол. ред. Р. Гром'як; відп. ред. І. Папуша ; редкол.: О. Куца, Н. Поплавська, М. Ткачук [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 34. – C. 95-100. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: жанрова форма
роман
роман-епопея
романний жанр
романне мислення
діалог
діалогічність
багатоголосся
Abstract: У статті аналізуються основні положення романної теорії М.М. Бахтіна. Основна увага приділяється проблемі жанрової специфіки роману як основи для становлення «нового великого епосу». Досліджуються художні механізми формування «великої епічної форми».
В статье анализируются основные положения романной теории М.М. Бахтина. Основное внимание уделяется проблеме жанровой специфики романа как основы для становления «нового большого эпоса». Исследуются художественные механизмы формирования «большой эпической формы».
The article deals with the main aspects of M. Bakhtin novelistic theory. It focuses on the problem of novel genre specific as the basis for establishing a ‘new great epic’. The mechanisms of ‘big epic form’ in literature is examined as well. Keywords: genre, romance, epic, novelistic genre, novel thinking, dialogue, dialogue, polyphony.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3380
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borenko_Valeriy .pdf395,03 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.