Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34
Назва: Теоретичні основи використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів математики
Інші назви: Теоретические обоснование использования технологий дистанционного обучения в процессе подготовки будущих учителей математики
The theoretical foundation on the use of distance education in preparing future teachers of mathematics
Автори: Самойленко, Олександр Миколайович
Бібліографічний опис: Самойленко, О. Теоретичні основи використання технологій дистанційного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів математики / Олександр Самойленко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 29-34.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
дистанційне навчання
електронний курс
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність використання технологій дистанційного навчання на підставі пере¬гляду основних теоретичних положень в умовах кардинальних змін сучасних реалій. Виділено характери-стики засобів інформації в дистанційному навчанні та класифікації дистанційного навчання. Проаналі-зовано види дистанційного навчання. Виокремлено вимоги до технологій дистанційного навчання.
Опис: In the article, the necessity of using distance learning technologies based on basic pedagogical view of the provisions under radical changes of modern realities. Characteristics of media in distance education and distance learning classification are distinguished. Types of distance learning are analyzed. The requirements for distance learning technologies are singled out.
Спонсорська підтримка: Обоснована необходимость использования технологий дистанционного обучения на основе пере-смотра основных теоретических положений в условиях кардинальных изменений современных реалий. Выделены характеристики средств информации в дистанционном обучении и классификации дистанци-онного обучения. Проанализированы виды дистанционного обучения. Выделены требования к технологи-ям дистанционного обучения.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/34
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samojlenko.pdf140,54 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.