Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3548
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Струк, Оксана Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-21T12:58:53Z | - |
dc.date.available | 2013-10-21T12:58:53Z | - |
dc.date.issued | 2008-09-30 | - |
dc.identifier.citation | Струк, О. Рекомендації щодо проведення навчальних досліджень при написанні проектів програми "INTEL®навчання для майбутнього" [Текст] / О. Струк // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, Г.Терещук та ін. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 8. – С. 121-124. | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3548 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу недоліків, які виникають на різних етапах розробки навчального дослідження при написанні проектів програми «IntelНавчання для майбутнього». Зроблено аналіз вікових особливостей психології школярів. Подано рекомендації щодо врахування таких особливостей при створенні проектів. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка | - |
dc.title | Рекомендації щодо проведення навчальних досліджень при написанні проектів програми «Intel®Навчання для майбутнього» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
Appears in Collections: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2008. № 8 Наукові публікації працівників кафедри інформатики і методики її викладання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Struk_Oksana.pdf | 193,45 kB | Unknown | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.