Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3572
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВоробієнко, Петро Петрович-
dc.contributor.authorКаптур, Вадим Анатолійович-
dc.contributor.authorВасиленко, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:33:55Z-
dc.date.available2013-11-11T11:33:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВоробієнко, П. П. Педагогічне обгрунтування системи фільтрації нецільових ресурсів мережі Інтернет [Текст] / П. П. Воробієнко, В. А. Каптур, О. А. Василенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 170–175. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3572-
dc.description.abstractВ публикации приведен пример решения задачи регулирования познавательной деятельности пользователей сети Интернет. Определены педагогические задания, принципы, направления и формы реализации модели «Безопасного Интернета» во всех составляющих системы непрерывного образования Украины. Доказано, что регулируемые современные технологии интеграции личностного потенциала пользователей способны эффективно направить процесс познавательной активности, организации самостоятельной работы в русло учебно-воспитательной деятельности.-
dc.description.abstractThe example of solving the problem of regulating cognitive activity of Internet users is described in the article. The pedagogical objectives, principles, directions and forms of implementation of the model of the Safe Internet in all spheres of the system of continuous education in Ukraine are defined. It is proved in the article once again, that modern regulated technologies of integration of users` personal capability can effectively direct the process of cognitive activity and organization of independent work into educational activity.-
dc.description.abstractНаведено приклад вирішення завдання регулювання пізнавальної діяльності користувачів Інтернету. Визначено педагогічні завдання, принципи, напрями та форми реалізації моделі «Безпечного Інтернету» в усіх складових системи безперервної освіти України. Доведено, що регульовані сучасні технології інтеграції особистісного потенціалу користувачів здатні ефективно скерувати процес пізнавальної активності, організації самостійної роботи в русло навчально-виховної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології-
dc.subjectсистема обмеження доступу-
dc.subjectефективність використання інноваційних технологій-
dc.titleПедагогічне обґрунтування системи фільтрації нецільових ресурсів мережі Інтернетuk_UA
dc.title.alternativeПедагогическое обоснование регулирования системы фильтрации нецелевых ресурсов в сети Интернет-
dc.title.alternativePedagogical grounding of filtration system of Internet non-purpose resources-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vorobiienko_Petro.pdf262,66 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.