Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3572
Назва: Педагогічне обґрунтування системи фільтрації нецільових ресурсів мережі Інтернет
Інші назви: Педагогическое обоснование регулирования системы фильтрации нецелевых ресурсов в сети Интернет
Pedagogical grounding of filtration system of Internet non-purpose resources
Автори: Воробієнко, Петро Петрович
Каптур, Вадим Анатолійович
Василенко, Оксана Анатоліївна
Бібліографічний опис: Воробієнко, П. П. Педагогічне обгрунтування системи фільтрації нецільових ресурсів мережі Інтернет [Текст] / П. П. Воробієнко, В. А. Каптур, О. А. Василенко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 170–175. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
система обмеження доступу
ефективність використання інноваційних технологій
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): В публикации приведен пример решения задачи регулирования познавательной деятельности пользователей сети Интернет. Определены педагогические задания, принципы, направления и формы реализации модели «Безопасного Интернета» во всех составляющих системы непрерывного образования Украины. Доказано, что регулируемые современные технологии интеграции личностного потенциала пользователей способны эффективно направить процесс познавательной активности, организации самостоятельной работы в русло учебно-воспитательной деятельности.
The example of solving the problem of regulating cognitive activity of Internet users is described in the article. The pedagogical objectives, principles, directions and forms of implementation of the model of the Safe Internet in all spheres of the system of continuous education in Ukraine are defined. It is proved in the article once again, that modern regulated technologies of integration of users` personal capability can effectively direct the process of cognitive activity and organization of independent work into educational activity.
Наведено приклад вирішення завдання регулювання пізнавальної діяльності користувачів Інтернету. Визначено педагогічні завдання, принципи, напрями та форми реалізації моделі «Безпечного Інтернету» в усіх складових системи безперервної освіти України. Доведено, що регульовані сучасні технології інтеграції особистісного потенціалу користувачів здатні ефективно скерувати процес пізнавальної активності, організації самостійної роботи в русло навчально-виховної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3572
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vorobiienko_Petro.pdf262,66 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.