Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3573
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРибінська, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:34:25Z-
dc.date.available2013-11-11T11:34:25Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРибінська, Ю. А. Креативний переклад як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх філологів [Текст] / Ю. А. Рибінська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 103–108. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3573-
dc.description.abstractУказаны особенности формирования иностранной коммуникативной компетентности способами креативного перевода у будущих филологов. Раскрыт смысл терменолексемы креативный перевод. Охарактеризована специфика перевода песенных текстов и методические аспекты работы с поэтическим текстом. Освещены этапы роботы с креативными переводами. Показано, что рифмованные тексты обеспечивают создание ситуации иноязычного общения, содействуют семантизации лексических единиц и повышают уровень иноязычной коммуникативной компетентности будущих филологов.-
dc.description.abstractThe question of the foreign communicative competence formation by means of creative translation in future philologists is highlighted in the article. The main accent is done on the interpretation of terms «creative translation», the specific of song texts translation and the methodological aspects of working with poetical lines in class. The stages of working with creative translations are shown for the first time, it is proved that rhyming texts provide the foreign socializing situation, influence the lexical semansiology and in general improve the students` foreign communicative competence level.-
dc.description.abstractВисвітлено особливості формування іншомовної комунікативної компетентності засобами креативного перекладу у майбутніх філологів. Розкрито суть термінолексеми креативний переклад. Охарактеризовано специфіку перекладу пісенних текстів і методичні аспекти роботи з поетичними рядками. Описано етапи роботи з креативними перекладами. Показано, що римовані тексти забезпечують створення ситуації іншомовного спілкування, сприяють семантизації лексичних одиниць і загалом підвищують рівень іншомовної комунікативної компетентності майбутніх філологів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectкреативний переклад-
dc.subjectформування іншомовної комунікативної компетентності-
dc.subjectмайбутні філологи-
dc.subjectтворчі роботи-
dc.titleКреативний переклад як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх філологівuk_UA
dc.title.alternativeКреативный перевод как способ формирования иностранной коммуникативной компетентности у будущих филологов-
dc.title.alternativeCreative translation as a way of foreign communicative competence formation in future philologists-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rybinska_Yuliia.pdf266,01 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.