Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3574
Title: Формування мовленнєвих умінь майбутніх юристів на заняттях з курсу «Українська мова за професійним спрямуванням»
Other Titles: Формирование речевых умений будущих юристов на занятиях с курса «Украинский язык за профессиональным направлением»
The formation of future jurists’ speaking skills at the lessons of the course «Ukrainian for specific purposes»
Authors: Криськів, Мирослава Йосипівна
Bibliographic description (Ukraine): Криськів, М. Й. Формування мовленнєвих умінь майбутніх юристів на заняттях з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" [Текст] / М. Й. Криськів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 109–115. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: мовлення
мовленнєва компетентність
мовленнєві уміння
мовленнєва діяльність
мовленнєва культура
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Изложены основные теоретические положения о формировании речевых умений будущих специалистов. Подробно описаны качества речи, необходимые для успешного профессионального общения и эффективные виды учебной деятельности. Выяснено, что формирование коммуникативной компетентности студентов может быть успешным только при условии органического сочетания системно-описательного, функционально-стилистического и коммуникативно-деятельностного подходов, в процессе активной речевой деятельности, сориентированной на требования профессии юриста.
The article analyzes the main theoretical issues of the formation of future jurists’ speaking skills. We have presented the profound description of the speaking qualities necessary for successful communication and the effective types of learning activities. We have clarified that the formation of students’ speech competence becomes accomplished on condition that system descriptive, functionally stylistic approaches and the approach of the communication and activity are integrated into the process of active speech activity that is realized according to the demands of the profession.
Викладено основні теоретичні положення формування мовленнєвих умінь майбутніх фахівців. Детально описано якості мовлення, необхідні для успішного спілкування та ефективні види навчальної діяльності. З’ясовано, що формування комунікативної компетентності студентів може бути успішним лише за умови органічного поєднання системно-описового, функціонально-стилістичного та комунікативно-діяльнісного підходів, у процесі активної мовленнєвої діяльності, зорієнтованої на вимоги професії юриста.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3574
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kryskiv_Myroslava.pdf269,3 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.