Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3578
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКокор, Марія Михайлівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:36:56Z-
dc.date.available2013-11-11T11:36:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКокор, М. М. Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США [Текст] / М. М. Кокор // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 146–153. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3578-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні моделі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням (ІМПС) на досвіді вищої школи США. Охарактеризовано та випрацьовано основні критерії класифікації моделей підготовки майбутніх викладачів ІМПС. Велика увага приділена вивченню досвіду навчально-практичного аспекту підготовки майбутнього фахівця. Виявлено основні напрями подальших досліджень та адаптації до умов вищої школи України.-
dc.description.abstractРассмотрены современные модели подготовки будущих преподавателей иностранных языков профессиональной направленности (ИЯПН) на опыте высшей школы США. Даны характеристики и выработаны основные критерии классификации моделей подготовки будущих преподавателей ИЯПН. Большое внимание уделено изучению опыта учебно-практического аспекта подготовки специалиста.Выявлены основные направления дальнейших исследований и адаптации к условиям высшей школы Украины.-
dc.description.abstractThe article deals with the current models of LSP teacher preparation in American higher education institutions withgreat attention beingpaid to practical aspects of teacher training. In the course of research the criteria for the classification in the LSP teacher training sphere have been elaborated based on the analysis of quality characteristics of different teacher training models in USA. Furthermore the key areas for further research and adaptation to higher education conditions in Ukraine have been identified in this paper.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectіноземні мови за професійним спрямуванням-
dc.subjectраціональна модель підготовки викладачів іноземних мов-
dc.subjectмодель підготовки викладача-
dc.titleСучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах СШАuk_U
dc.title.alternativeСовременные модели подготовки преподаватей иностранных языков профессиональной направленности в университетах США-
dc.title.alternativeCurrent models of languages for specific purposes teacher preparation programs in the USA-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kokor_Mariia.pdf409,95 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.