Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3578
Назва: Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США
Інші назви: Современные модели подготовки преподаватей иностранных языков профессиональной направленности в университетах США
Current models of languages for specific purposes teacher preparation programs in the USA
Автори: Кокор, Марія Михайлівна
Бібліографічний опис: Кокор, М. М. Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США [Текст] / М. М. Кокор // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 146–153. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: іноземні мови за професійним спрямуванням
раціональна модель підготовки викладачів іноземних мов
модель підготовки викладача
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні моделі підготовки майбутніх викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням (ІМПС) на досвіді вищої школи США. Охарактеризовано та випрацьовано основні критерії класифікації моделей підготовки майбутніх викладачів ІМПС. Велика увага приділена вивченню досвіду навчально-практичного аспекту підготовки майбутнього фахівця. Виявлено основні напрями подальших досліджень та адаптації до умов вищої школи України.
Рассмотрены современные модели подготовки будущих преподавателей иностранных языков профессиональной направленности (ИЯПН) на опыте высшей школы США. Даны характеристики и выработаны основные критерии классификации моделей подготовки будущих преподавателей ИЯПН. Большое внимание уделено изучению опыта учебно-практического аспекта подготовки специалиста.Выявлены основные направления дальнейших исследований и адаптации к условиям высшей школы Украины.
The article deals with the current models of LSP teacher preparation in American higher education institutions withgreat attention beingpaid to practical aspects of teacher training. In the course of research the criteria for the classification in the LSP teacher training sphere have been elaborated based on the analysis of quality characteristics of different teacher training models in USA. Furthermore the key areas for further research and adaptation to higher education conditions in Ukraine have been identified in this paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3578
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kokor_Mariia.pdf409,95 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.