Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3580
Title: Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів
Other Titles: Формирование социокультурной компетентности будущих переводчиков
The formation of sociocultural competence of the future interpreters
Authors: Кравець, Світлана Володимирівна
Bibliographic description (Ukraine): Кравець, С. В. Формування соціокультурної компетентності майбутніх перекладачів [Текст] / С. В. Кравець // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 49–54. – Текст англ. мовою. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: соціокультурна компетентність
translation
culture
methods of formation
stages of formation interpreters
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Проаналізовано проблему соціокультурної компетентності перекладачів. Вивчено основні стадії формування цієї компетентності, встановлено необхідність її формування починаючи із доперекладознавчої стадії і протягом усього процесу вивчення іноземної мови. Вказано основні компоненти соціокультурних знань. Представлено основні способи перевірки сформованості соціокультурної компетентності, а також запропоновано методичні прийоми її формування і способи покращення.
Проанализирована проблема социокультурной компетентности переводчиков. Изучены основные стадии формирования этой компетентности, установлена необходимость ее формирования, начиная с предпереводческой стадии и на протяжении всего процесса изучения иностранного языка. Указаны основные компоненты социокультурных знаний. Представлены главные способы проверки сформированности социокультурной компетентности, а также предложены методические приемы ее формирования и способы ее совершенствования.
The problem of sociocultural competence of the interpreters is investigated, the main stages of sociocultural competence formation of a future interpreter are analyzed, the necessity of sociocultural competence formation from the stage of pre translation training and during the whole process of studyingof a foreign language is shown, the list of the main components of sociocultural knowledge is given, some ways of estimation of sociocultural knowledge formation are presented and methodical techniques of its formation and the ways of its improvement have been suggested.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3580
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets_Svitlana.pdf244,42 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.