Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3585
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛазаревська, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorТерещук, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2013-11-11T11:40:27Z-
dc.date.available2013-11-11T11:40:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЛазаревська, О. М. Розвиток індивідуальності майбутнього вчителя музики на заняттях з музичного інструмента як педагогічна проблема [Текст] / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 1. – С. 176–181. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3585-
dc.description.abstractПроанализирован процесс подготовки будущего учителя музыки. Освещены психолого-педагогические аспекты успешной роботы преподавателя на примере организации обучения в классе музыкального инструмента. Сделан акцент на развитии индивидуальности, творческом самовыражении студента в процессе трактовки музыкального произведения. Обращено внимание на разные по психологическому содержанию типы общения преподавателя и студента, которые влияют на процесс развития индивидуальности.-
dc.description.abstractThe article analyses the process of preparing a future teacher of music. It unfolds psychological and pedagogical aspects of instructors successful work in the example of organizing study process in the musical instrument course. The author focuses on the development of individuality, student's creative self-expression in the process of musical composition interpretation. Special attention is devoted to the different psychological types of instructor-student communication which influence the development of individuality.-
dc.description.abstractПроаналізовано процес підготовки майбутнього вчителя музики. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти успішної роботи викладача на прикладі організації навчання в класі музичного інструмента. Зроблено акцент на розвитку індивідуальності, творчому самовираженні студента в процесі трактування музичного твору. Звернено увагу на різні за психологічним змістом типи спілкування педагога і студента, що впливають на процес розвитку індивідуальності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectіндивідуальність-
dc.subjectфортепіанне виконавство-
dc.subjectособистісні та професійні якості музиканта-
dc.subjectтворче самовираження-
dc.titleРозвиток індивідуальності майбутнього вчителя музики на заняттях з музичного інструмента як педагогічна проблемаuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие индивидуальности будущего учителя музыки на занятиях по музыкальному инструменту как педагогическая проблема-
dc.title.alternativeFuture teacher individuality development in musical instrument classes as a pedagogical issue-
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lazarevska_Olha.pdf260,54 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.