Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3590
Назва: Критичне ставлення до рекламного медіапродукту як складова соціальної компетентності вчителя початкової школи
Інші назви: Критическое отношение к рекламному медиапродукту как составляющая социальной компетентности учителя начальной школы
Critical attitude to the advertising media as the component of social competence of primary school teacher
Автори: Варецька, Олена Володимирівна
Бібліографічний опис: Варецька, О. В. Критичне ставлення до рекламного медіапродукту як складова соціальної компетентності вчителя початкової школи / О. В. Варецька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 14–20. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: соціальна компетентність вчителя початкової школи
післядипломна педагогічна освіта
критичне ставлення
медіаосвіта
рекламний медіапродукт
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Обоснована актуальность критического отношения к информации, рекламного медиапродукта. Рассмотрены взгляды ученых на сущность понятия «критическое отношение», исследованы возможности последипломного образования для развития критического отношения к рекламному медиапродукту как составной социальной компетентности учителя начальной школы. Показано, что критическое отношении к информации выходит из исследований критического мышления, является составной информационной компетентности, связано с медиакомпетентностью. Освещены пути решения проблемы: медиаобразовательные курсы, интеграция медиаобразовательных элементов в содержание курсовой переподготовки, участие в медиафестивалях, научных форумах.
The article demonstrates the actuality of the critical attitude to information given in the media- advertisements. The paper examines the different scientific perspectives on the nature of «critical attitude» and uncovers the possibility of Postgraduate Education for development of critical attitude toward media-advertisements. This kind of critical attitude is considered as the component of social competence of primary school teacher. It was found that a critical attitude to information is grounded on the scientific studies on critical thinking, and it is an component of information-processing competence. The paper also shows the ways to solve the number of problems in media-education: development of courses, integration of media-elements in curricula, participation in media festivals, scientific conferences.
Обґрунтовано актуальність критичного ставлення до інформації, рекламного медіапродукту. Розглянуто погляди науковців на сутність поняття «критичне ставлення», досліджено можливості післядипломної освіти для розвитку критичного ставлення до рекламного медіапродукту як складової соціальної компетентності вчителя початкової школи. З’ясовано, що критичне ставлення до інформації виходить з досліджень критичного мислення, є складовою інформаційної компетентності, пов’язане з медіакомпетентністю. Висвітлено шляхи вирішення проблеми: медіаосвітні курси, інтеграція медіаосвітніх елементів у зміст курсової перепідготовки, участь у медіафестивалях, наукових форумах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3590
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VARETSKA.pdf282,27 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.