Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3591
Назва: Духовно-моральний смисл використання мультимедіа у навчально-виховному процесі
Інші назви: Духовно-моральный смысл использования мультимедиа в учебно-воспитательном процессе
Spiritual and moral sense of multimedia usage in educational process
Автори: Васянович, Григорій Петрович
Бібліографічний опис: Васянович, Г. П. Духовно-моральний смисл використання мультимедіа у навчально-виховному процесі / Г. П. Васянович // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 20–26. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: мультимедіа
інформаційно-комунікатитвні технології
ставлення до інформації
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Раскрыты сущность и содержание духовно-морального смысла использования мультимедиа в учебно-воспитательном процессе. Показано, что применение мультимедиа во время занятий зависит от информационной и общей культуры преподавателя, информационного простора. Важным аспектом использования мультимедиа определен анализ отношения учеников, студентов к получению информации.
The article uncovers the essence and the content of spiritual and moral sense of multimedia usage in the educational process. The author proves that multimedia usage at the lesson depends on both informational and general culture of teacher and informational environment. The important aspect of multimedia usage is the analysis of students’ attitude to information processing.
Розкрито сутність і зміст духовно-морального смислу використання мультимедiа у навчально-виховному процесі. Показано, що застосування мультимедiа під час занять залежить від інформаційної і загальної культури викладача, інформаційного простору. Важливим аспектом використання мультимедiа визначено аналіз ставлення учнів, студентів до отримання інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3591
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VASYANOVYCH.pdf279,08 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.