Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35997
Title: Реклама та PR у TikTok для журналів
Authors: Мага, Марія-Вікторія
Bibliographic description (Ukraine): Мага М.-В. Реклама та PR у TikTok для журналів / наук. кер. О. Решмеділова // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Тернопіль, 9 квітня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 160-163
Issue Date: 9-Apr-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: TikTok
реклама
PR
журнали
маркетинг
контент- стратегія
інфлюенсери
взаємодія з аудиторією
Abstract: У статті розглядаються особливості реклами та PR у TikTok для просування журналів. Аналізується ефективність маркетингових стратегій, що використовуються у цій соціальній мережі, а також виклики, з якими стикаються журнали при адаптації до платформи. Досліджуються механізми залучення аудиторії, вплив контент-стратегії на охоплення та взаємодію з користувачами, а також роль інфлюенсерів у просуванні друкованих та цифрових видань.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35997
Appears in Collections:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maha.pdf300,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.