Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35997
Назва: Реклама та PR у TikTok для журналів
Автори: Мага, Марія-Вікторія
Бібліографічний опис: Мага М.-В. Реклама та PR у TikTok для журналів / наук. кер. О. Решмеділова // Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку : збірник тез за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (м. Тернопіль, 9 квітня 2025 року). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 160-163
Дата публікації: 9-кві-2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: TikTok
реклама
PR
журнали
маркетинг
контент- стратегія
інфлюенсери
взаємодія з аудиторією
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості реклами та PR у TikTok для просування журналів. Аналізується ефективність маркетингових стратегій, що використовуються у цій соціальній мережі, а також виклики, з якими стикаються журнали при адаптації до платформи. Досліджуються механізми залучення аудиторії, вплив контент-стратегії на охоплення та взаємодію з користувачами, а також роль інфлюенсерів у просуванні друкованих та цифрових видань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35997
Розташовується у зібраннях:Сучасний масмедійний простір: реалії та перспективи розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maha.pdf300,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.