Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3599
Назва: Основні пріоритети виховання громадянина-патріота в умовах інформаційного суспільства
Інші назви: Основные приоритеты воспитания гражданина-патриота в условиях информационного общества
The main priorities of citizen-patriot education under the conditions of information society
Автори: Чорна, Катерина Іванівна
Бібліографічний опис: Чорна, К. І. Основні пріоритети виховання громадянина-патріота в умовах інформаційного суспільства / К. І. Чорна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 62–68. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: виховання
патріотизм
мета
завдання
інноваційні методи
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Охарактеризованы особенности, цель, задачи, основные инновационные методы воспитания гражданина-патриота в условиях современного информационного общества. Обращено внимание на систему воспитательных мероприятий, влияющих на становление патриотизма молодежи. Определено применение с этой целью рефлексивно-эксплицитного метода.
The article deals with the peculiarities, goal, tasks and the main innovative methods of education of citizen-patriot under the condition of information society. The emphasis is on the system of educational measures which affect the formation of young people’s patriotism. The use of reflexive-explicit method with this aim is analysed.
Висвітлено особливості, мету, завдання, основні інноваційні методи виховання громадянина-патріота в умовах сучасного інформаційного суспільства. Акцентовано увагу на системі виховних заходів, що впливають на становлення патріотизму в молоді. З’ясовано застосування з цією метою рефлексивно-експліцитного методу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3599
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CHORNA.pdf257,95 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.