Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35
Назва: Реалізація діяльнісного підходу в умовах дистанційного навчання викладання курсу комп’ютерної графіки
Інші назви: Реализация деятельностного подхода в условиях дистанционного обучения преподавания курса компьютерной графики
Implementation of active approach in distance learning teaching computer graphics course
Автори: Сейдаметова, Саніє Мамбетівна
Маламан, Алла
Бібліографічний опис: Сейдаметова, С. Реалізація діяльнісного підходу в умовах дистанційного навчання викладання курсу комп'ютерної графіки / С. Сейдаметова, А. Маламан // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 35-39
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: дистанційне навчання
комп’ютерна графіка
діяльнісний підхід
програмне забезпечення
системи автоматизованого проектування
Короткий огляд (реферат): Розроблено методику, спрямовану на реалізацію діяльнісного підходу та використання інтеграції знань при дистанційному навчанні курсу комп’ютерної графіки у підготовці студентів техніків-будівельників та механіків ВНЗ другого рівня акредитації. З’ясовано суперечності, які негативно впли-вають на контроль знань і практичних навичок майбутніх фахівців.
Разработана методика, направленая на реализацию деятельностного подхода и использования интеграции знаний при дистанционном обучении курса компьютерной графики в подготовке студентов техников-строителей и механиков вуза второго уровня аккредитации. Выяснено противоречия, кото-рые отрицательно влияют на контроль знаний и практических навычек будущих специалистов.
The article analyses the technique how to achieve active approach and use of knowledge integration in the distance learning course of computer graphics by students of technicians, building and mechanical universi-ties of second level of accreditation. It has been found contradictions that negatively influence on control of knowledge and practical skills of future specialists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/35
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sajdametova_Malaman.pdf120,2 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.