Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3600
Назва: Медіаосвіта як аспект корекційного виховання школярів з розумовою відсталістю
Інші назви: Медиаобразование как аспект коррекционного воспитания школьников с умственной отсталостью
Media-education as the aspect of correctional education of children with intellectual retardation
Автори: Висоцька, Алла Михайлівна
Бібліографічний опис: Висоцька, А. М. Медіаосвіта як аспект корекційного виховання школярів з розумовою відсталістю / А. М. Висоцька // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 69–73. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: розумово відсталі учні
виховання
корекція
система спеціальної освіти
медіаосвіта
комп’ютерні технології
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Обоснована целесообразность внедрения медиаобразовательных технологий в систему коррекционного воспитания умственно отсталых школьников. Определены основные принципы реализации этого процесса и педагогические условия его организации. Указана коррекционно-развивающая сущность внедрения новейших медиатехнологий в воспитании детей с особыми потребностями.
The article argues for application of Media-technologies in correctional upbringing of mentally retarded children. The paper uncovers the basic principles of this process and pedagogical conditions of its organization. The corrective-formative essence of the use of innovative media technologies in education of children with intellectual retardation is defined.
Обґрунтовано доцільність запровадження медіаосвітніх технологій у систему корекційного виховання розумово відсталих школярів. Визначено основні принципи реалізації цього процесу та педагогічні умови його організації. Встановлено коректно-розвивальну сутність застосування новітніх медіатехнологій у вихованні дітей з особливими потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3600
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VYSOTSKA.pdf251,89 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.