Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3601
Title: Медіаосвітня гра як засіб формування життєвої компетентності розумово відсталих дітей дошкільного віку
Other Titles: Медиаобразовательная игра как средство формирования жизненной компетентности умственно отсталых детей дошкольного возраста
The media-educational game as the means of the development of the life-competence of mentally retarded preschool children
Authors: Гладченко, Ірина Вікторівна
Bibliographic description (Ukraine): Гладченко, І. В. Медіаосвітня гра як засіб формування життєвої компетентності розумово відсталих дітей дошкільного віку / І. В. Гладченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 73–77. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: розумово відсталі діти дошкільного віку
медіаосвітня гра
життєва компетентність
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Рассмотрена современная проблема внедрения медиаобразовательных технологий в педагогическую деятельность дефектолога с целью оптимизации потенциала коррекционного обучения, формирования и развития социально-адаптационных навыков у умственно отсталых детей дошкольного возраста. Рекомендовано использование в специальном дошкольном учреждении разработанных на основе модифицированого медиаматериала новых медиаобразовательных игр.
The article highlights the introducing of modern technologies of media education in praxis of speech pathologists with the aim of optimization of correctional education. Special attention is given to the problem of formation and development of social and adaptive skills of the mentally retarded preschool children. The author suggests using new media-educational games based on modified media materials in special preschool establishments.
Розглянуто проблему впровадження медіаосвітніх технологій у педагогічну діяльність дефектолога з метою оптимізації потенціалу корекційного навчання, формування та розвитку соціально-адаптаційних навичок в розумово відсталих дітей дошкільного віку. Рекомендовано застосування в спеціальному дошкільному закладі розроблених на основі модифікованого медіа матеріалу нових медіаосвітніх ігор.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3601
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HLADCHENKO.pdf441,77 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.