Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3602
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГлазиріна, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2013-12-02T12:59:31Z-
dc.date.available2013-12-02T12:59:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГлазиріна, О. В. Медіапедагогіка як складова педагогічних знань / О. В. Глазиріна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 77–80. – Бібліогр. в кінці ст.-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3602-
dc.description.abstractРеализован педагогический поход к медиаявлениям в современном образовании. Проведена научная идентификация медиапедагогики, определены ее объект, предмет, цель, задачи, содержание и результат. На основе базовых педагогических понятий рассмотрены категории «медиаобучение» и «медиавоспитание». Указана перспектива создания системы педагогических знаний по медиапедагогике.-
dc.description.abstractThe pedagogical approach to media phenomena in contemporary education is presented. The scientific identification of media pedagogy is offered. Its object, subject, goal, tasks, content and results are defined. The categories of media education are analyzed on the basis of key pedagogical concepts. The problem lies in the urgent need to develop methodological foundations of the new branch of knowledge – media pedagogy. The author highlights the perspective of formation of the pedagogical knowledge system in the field of media pedagogy.-
dc.description.abstractЗапочатковано педагогічний підхід до медіаявищ у сучасній освіті. Проведено наукову ідентифікацію медіапедагогіки, визначено її об’єкт, предмет, цілі, завдання і результат. На основі базових педагогічних понять розглянуто категорії «медіанавчання» та «медіавиховання». Вказано перспективу створення системи педагогічних знань стосовно медіапедагогіки.uk_UA
dc.language.isouk-
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка-
dc.subjectмедіапедагогіка-
dc.subjectмедіаосвіта-
dc.subjectмедіанавчання-
dc.subjectмедіавиховання-
dc.subjectмедіакультура-
dc.titleМедіапедагогіка як складова педагогічних знаньuk_UA
dc.title.alternativeМедиапедагогика как составляющая педагогических знанийru_RU
dc.title.alternativeMedia pedagogy as the part of pedagogical knowledgeen_US
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HLAZYRINA.pdf249,2 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.