Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3602
Title: Медіапедагогіка як складова педагогічних знань
Other Titles: Медиапедагогика как составляющая педагогических знаний
Media pedagogy as the part of pedagogical knowledge
Authors: Глазиріна, Олена Валеріївна
Bibliographic description (Ukraine): Глазиріна, О. В. Медіапедагогіка як складова педагогічних знань / О. В. Глазиріна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 77–80. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: медіапедагогіка
медіаосвіта
медіанавчання
медіавиховання
медіакультура
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Реализован педагогический поход к медиаявлениям в современном образовании. Проведена научная идентификация медиапедагогики, определены ее объект, предмет, цель, задачи, содержание и результат. На основе базовых педагогических понятий рассмотрены категории «медиаобучение» и «медиавоспитание». Указана перспектива создания системы педагогических знаний по медиапедагогике.
The pedagogical approach to media phenomena in contemporary education is presented. The scientific identification of media pedagogy is offered. Its object, subject, goal, tasks, content and results are defined. The categories of media education are analyzed on the basis of key pedagogical concepts. The problem lies in the urgent need to develop methodological foundations of the new branch of knowledge – media pedagogy. The author highlights the perspective of formation of the pedagogical knowledge system in the field of media pedagogy.
Започатковано педагогічний підхід до медіаявищ у сучасній освіті. Проведено наукову ідентифікацію медіапедагогіки, визначено її об’єкт, предмет, цілі, завдання і результат. На основі базових педагогічних понять розглянуто категорії «медіанавчання» та «медіавиховання». Вказано перспективу створення системи педагогічних знань стосовно медіапедагогіки.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3602
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HLAZYRINA.pdf249,2 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.