Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3602
Название: Медіапедагогіка як складова педагогічних знань
Другие названия: Медиапедагогика как составляющая педагогических знаний
Media pedagogy as the part of pedagogical knowledge
Авторы: Глазиріна, Олена Валеріївна
Библиографическое описание: Глазиріна, О. В. Медіапедагогіка як складова педагогічних знань / О. В. Глазиріна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; заст. гол. ред. В. Чайка ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2013. – № 3. – С. 77–80. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2013
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: медіапедагогіка
медіаосвіта
медіанавчання
медіавиховання
медіакультура
Серия/номер: Педагогіка
Краткий осмотр (реферат): Реализован педагогический поход к медиаявлениям в современном образовании. Проведена научная идентификация медиапедагогики, определены ее объект, предмет, цель, задачи, содержание и результат. На основе базовых педагогических понятий рассмотрены категории «медиаобучение» и «медиавоспитание». Указана перспектива создания системы педагогических знаний по медиапедагогике.
The pedagogical approach to media phenomena in contemporary education is presented. The scientific identification of media pedagogy is offered. Its object, subject, goal, tasks, content and results are defined. The categories of media education are analyzed on the basis of key pedagogical concepts. The problem lies in the urgent need to develop methodological foundations of the new branch of knowledge – media pedagogy. The author highlights the perspective of formation of the pedagogical knowledge system in the field of media pedagogy.
Започатковано педагогічний підхід до медіаявищ у сучасній освіті. Проведено наукову ідентифікацію медіапедагогіки, визначено її об’єкт, предмет, цілі, завдання і результат. На основі базових педагогічних понять розглянуто категорії «медіанавчання» та «медіавиховання». Вказано перспективу створення системи педагогічних знань стосовно медіапедагогіки.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3602
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
HLAZYRINA.pdf249,2 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.