Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36165
Title: | Загальна характеристика компетентнісної моделі майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації |
Authors: | Барладин, В. І. |
Bibliographic description (Ukraine): | Барладин В. І. Загальна характеристика компетентнісної моделі майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації // Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року). Тернопіль : ТОКІППО, 2025. С. 214-216 |
Issue Date: | 25-Apr-2025 |
Publisher: | ТОКІППО |
Keywords: | цифровізація майбутні педагоги професійного навчання студенти професійна освіта цифрові технології інноватизація |
Abstract: | Цифрова трансформація освіти ініціює зміни у складниках компетентнісної моделі випускників вищої школи, в тому числі педагогів професійного навчання. Вепоху цифрових медіа і персоналізованого контенту майбутні педагоги професійного навчання повинні освоїти новітні медіастратегії, розуміти і використовувати різноманітні цифрові технології. Основними навичками професійного розвитку педагогів професійного навчання в XXI столітті визначено : здатність до актуального пошуку; здатність передавати повноваження; інноваційність; здатність керувати онлайн-репутацією; спрямованість на безперервне навчання протягом усього життя. |
URI: | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36165 |
Appears in Collections: | Публікації здобувачів вищої освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
9_Barladun.pdf | 473,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.