Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36165
Title: Загальна характеристика компетентнісної моделі майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації
Authors: Барладин, В. І.
Bibliographic description (Ukraine): Барладин В. І. Загальна характеристика компетентнісної моделі майбутніх педагогів професійного навчання в умовах цифровізації // Освітній процес сьогодення: досягнення, виклики, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 25 квітня 2025 року). Тернопіль : ТОКІППО, 2025. С. 214-216
Issue Date: 25-Apr-2025
Publisher: ТОКІППО
Keywords: цифровізація
майбутні педагоги професійного навчання
студенти
професійна освіта
цифрові технології
інноватизація
Abstract: Цифрова трансформація освіти ініціює зміни у складниках компетентнісної моделі випускників вищої школи, в тому числі педагогів професійного навчання. Вепоху цифрових медіа і персоналізованого контенту майбутні педагоги професійного навчання повинні освоїти новітні медіастратегії, розуміти і використовувати різноманітні цифрові технології. Основними навичками професійного розвитку педагогів професійного навчання в XXI столітті визначено : здатність до актуального пошуку; здатність передавати повноваження; інноваційність; здатність керувати онлайн-репутацією; спрямованість на безперервне навчання протягом усього життя.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36165
Appears in Collections:Публікації здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_Barladun.pdf473,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.