Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635
Название: | Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі |
Авторы: | Костіна, Валентина Шопіна, Олена |
Библиографическое описание: | Костіна В., Шопіна О. Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 163-169 |
Дата публикации: | 24-апр-2025 |
Издательство: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
Ключевые слова: | соціальна взаємодія дружні стосунки діти з особливими освітніми потребами інклюзивне середовище фахівці соціальної галузі заклад освіти |
Краткий осмотр (реферат): | У публікації проаналізовано теоретичні аспекти соціальної взаємодії і підтримки, що є необхідними для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Подано і узагальнено аналіз наукових досліджень з проблеми організації дружніх стосунків у дитячому віці. Визначено особливості діяльності відповідального дорослого, що сприяє підтримці успішної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. На основі узагальнення результатів наукових досліджень запропоновано поради для організації ефективної взаємодії між дітьми без особливих освітніх потреб та з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635 |
Располагается в коллекциях: | Соціальна робота: виклики сьогодення |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kostina.pdf | 446,14 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.