Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635
Название: Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Авторы: Костіна, Валентина
Шопіна, Олена
Библиографическое описание: Костіна В., Шопіна О. Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 163-169
Дата публикации: 24-апр-2025
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: соціальна взаємодія
дружні стосунки
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне середовище
фахівці соціальної галузі
заклад освіти
Краткий осмотр (реферат): У публікації проаналізовано теоретичні аспекти соціальної взаємодії і підтримки, що є необхідними для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Подано і узагальнено аналіз наукових досліджень з проблеми організації дружніх стосунків у дитячому віці. Визначено особливості діяльності відповідального дорослого, що сприяє підтримці успішної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. На основі узагальнення результатів наукових досліджень запропоновано поради для організації ефективної взаємодії між дітьми без особливих освітніх потреб та з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635
Располагается в коллекциях:Соціальна робота: виклики сьогодення

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kostina.pdf446,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.