Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635
Title: Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Authors: Костіна, Валентина
Шопіна, Олена
Bibliographic description (Ukraine): Костіна В., Шопіна О. Роль соціальної взаємодії і підтримки для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі // Соціальна робота: виклики сьогодення : збірник наукових праць за матеріалами ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 квітня 2025 р.). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. С. 163-169
Issue Date: 24-Apr-2025
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: соціальна взаємодія
дружні стосунки
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивне середовище
фахівці соціальної галузі
заклад освіти
Abstract: У публікації проаналізовано теоретичні аспекти соціальної взаємодії і підтримки, що є необхідними для побудови дружніх стосунків з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. Подано і узагальнено аналіз наукових досліджень з проблеми організації дружніх стосунків у дитячому віці. Визначено особливості діяльності відповідального дорослого, що сприяє підтримці успішної взаємодії дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. На основі узагальнення результатів наукових досліджень запропоновано поради для організації ефективної взаємодії між дітьми без особливих освітніх потреб та з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/36635
Appears in Collections:Соціальна робота: виклики сьогодення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kostina.pdf446,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.