Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3674
Назва: Діалектичні передумови інтеграції в сучасній освіті
Інші назви: Диалектические предпосылки интеграции в современном образовании
Dialectical grounds of integration in modern education
Автори: Мартинова, Раїса Юріївна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: педагогічна інтеграція
єдність різноманіття
вирішення протиріч
творче повторення
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Определены диалектические предпосылки интеграции в современном образовании. Обоснована необходимость развития интеллекта молодежи: а) на основе целостного восприятия картины мира; б) путем разрешения противоречий между новой информацией и необходимостью ее познания за ограниченное учебное время; в) при условии такого количества созидательных повторений изучаемого материала, что сможет обеспечить переход новых знаний в практический опыт и убеждение человека; г) с отрицанием устаревшей информации при изучении новой, но во взаимосвязи с той, которая сохранила свою актуальность.
The dialectical grounds of integration in modern education are defined. The necessity of youth intellect development is argued a) on the basis of general perception of the world mapping; b) by means of solving the contradiction between the new information and necessity of its cognition during limited studies time; c) on condition that continuous creative repetition of the learnt material will be able to provide the transformation of new knowledge into practical experience and personal conviction; d) denying the out-of-date information while learning the new one but in connection with the actual facts.
Визначено діалектичні передумови інтеграції в сучасній освіті. Обґрунтовано необхідність розвитку інтелекту молоді: а) на основі цілісного сприйняття картин світу; б) шляхом вирішення протиріч між новою інформацією та необхідністю її пізнання за обмежений навчальний час; в) за умови такої кількості творчого повторення, що зможе забезпечити перехід матеріалу, який вивчається, та нових знань у практичний досвід і переконання людини; г) із запереченням застарілої інформації під час вивчення нової, але у взаємозв’язку з тією, що зберегла свою актуальність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3674
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Martunova.pdf107,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.