Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3675
Title: Особливості становлення та розвитку вітчизняної методики навчання історії у ХХ столітті
Other Titles: Особенности становления и формирования отечественной методики обучения истории в школе в ХХ веке
The peculiarities of formation and development of national methodology of teaching History at school in the XX century
Authors: Ігнатенко, Наталія Віталіївна
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: методика навчання історії в школі
зміст освіти
метод навчання
форма навчання
навчальна програма
реформаторська педагогіка
Series/Report no.: Педагогіка
Abstract: Охарактеризовано развитие методики преподавания истории в средней школе в XX веке, указаны ее особенности. Основное внимание уделено этапам модернизации обучения истории в школе, формированию его образовательных и воспитательных целей, учебно-методической и документальной базе, методам и приемам обучения. Рассмотрены процессы утверждения смысловых приоритетов методики обучения истории в школе. Обозначены принципы и критерии школьных учебных программ и учебников.
The peculiarities of formation and development of national methodology of teaching History at school in the XX century have been characterized in the article. The main attention has been paid to the stages of modernization of the context in the process of teaching History at school, its educational aims, methodological and sources basis, methods and techniques of teaching.
Охарактеризовано розвиток вітчизняної методики навчання історії в середній школі у XX ст. та вказано її особливості. Головну увагу приділено етапам модернізації змісту навчання історії в школі, його освітніх та виховних завдань, навчально-методичної і джерельної бази, прийомів і методів навчання. Розглянуто процеси утвердження змістових пріоритетів методики навчання історії в школі. Визначено принципи та критерії структурування шкільних навчальних програм і підручників.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3675
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IGNATENKO.pdf277 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.