Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3700
Назва: Особливості формування у майбутніх філологів компетенції в японському діалогічному мовленні
Інші назви: Особенности формирования у будущих филологов компетенции в японской диалогической речи
Peculiarities of the formation of future teachers’ competence in Japanese dialogue
Автори: Горновська, Ольга Василівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: діалогічне мовлення
комунікативна компетенція
комунікативна поведінка японців
мовна поведінка японців
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены вопросы, связанные с содержанием обучения японской диалогической речи, с требованиями к компетентности будущих филологов. Исследовано современное состояние методической базы для обучения японскому языку в Украине. Определены и подробно охарактеризованы основные психолингвистические и коммуникативные особенности японской диалогической речи.
The article deals with questions related to the problem of teaching Japanese interaction to students in Ukraine. It gives an overview to the requirements for the competence of future teachers, describes the current state of methodological capabilities for learning the Japanese language. The paper determines distinguishing features of Japanese dialogue that differs from Ukrainian and gives the detailed description of psycholinguistic and communicative aspects of Japanese conversation.
Розглянуто питання, пов’язані зі змістом навчання японського діалогічного мовлення, з вимогами до компетенції майбутніх філологів. Досліджено сучасний стан методичної бази для навчання японської мови в Україні. Визначено та детально охарактеризовано основні психолінгвістичні та комунікативні особливості японського діалогічного мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3700
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HORNOVSKA.pdf354,35 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.