Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3702
Назва: Особенности обучения английской профессиональной речи будущих журналистов
Інші назви: 23 Особливості навчання англійського професійного мовлення майбутніх журналістів
Features of teaching English professional speech of future journalists
Автори: Гулала-Нурі, Ахмед
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: жанры журналистики
последовательность речевых действий
единица обучения
речевые умения
алгоритм методических действий
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сучасні методи навчання професійного іномовлення майбутніх журналістів, виявлено їх переваги і недоліки. Охарактеризовано сутність жанрів журналістики і психологічно обґрунтовано послідовність їх представлення для навчання відповідним формам англійського мовлення. Виявлено одиницю навчання професійного іномовлення майбутніх журналістів в кожному із жанрів. Обґрунтовано компоненти змісту вказаного навчання відповідно до досліджуваних жанрів.
Modern methods of learning the foreign language professional speech future journalists are analyzed and are identified their strengths and weaknesses. The essence of genres of journalistic and psychologically grounded sequence of their presentation to teach appropriate forms of speech was characterized into thesis. The unit of professional speech of future journalists in each of the genres was installed. Main components of professional speech of future journalists in accordance with studied genres were substantiated.
Проанализированы современные методы обучения английской профессиональной речи будущих журналистов, выявлены их достоинства и недостатки. Охарактеризована сущность жанров журналистики и психологически обоснована последовательность их предъявления для обучения соответствующим формам речи. Установлена единица обучения иноязычной профессиональной речи будущих журналистов в каждом из ее жанров. Обоснованы компоненты содержания указанного обучения в соответствии с изучаемыми жанрами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3702
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GULALA.pdf255,22 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.