Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37121
Название: Роль дидактично-методичного принципу активізації для засвоєння лексики німецької мови
Авторы: Колодніцька, Соломія
Библиографическое описание: Колодніцька С. Роль дидактично-методичного принципу активізації для засвоєння лексики німецької мови / наук. кер. В. Ломакович // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. Вип. 44. С. 32-35
Дата публикации: 2025
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37121
Располагается в коллекциях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 44

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11_Kolodnitska.pdf217,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.