Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37121
Назва: | Роль дидактично-методичного принципу активізації для засвоєння лексики німецької мови |
Автори: | Колодніцька, Соломія |
Бібліографічний опис: | Колодніцька С. Роль дидактично-методичного принципу активізації для засвоєння лексики німецької мови / наук. кер. В. Ломакович // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. Вип. 44. С. 32-35 |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37121 |
Розташовується у зібраннях: | Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 44 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11_Kolodnitska.pdf | 217,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.