Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37121
Назва: Роль дидактично-методичного принципу активізації для засвоєння лексики німецької мови
Автори: Колодніцька, Соломія
Бібліографічний опис: Колодніцька С. Роль дидактично-методичного принципу активізації для засвоєння лексики німецької мови / наук. кер. В. Ломакович // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2025. Вип. 44. С. 32-35
Дата публікації: 2025
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37121
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 44

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_Kolodnitska.pdf217,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.