Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37233
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМохун, Ярослав-
dc.contributor.authorКіцак, Володимир Миронович-
dc.date.accessioned2025-10-06T06:45:52Z-
dc.date.available2025-10-06T06:45:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМохун Я., Кіцак В. Політика Павла Скоропадського в галузі культури і освіти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. Тернопіль : Гельветика. 2025. Вип. 1. С. 111-117. DOI : https://doi.org/10.32782/2307-7778/2025.1.12uk_UA
dc.identifier.issn2307-7778-
dc.identifier.urihttps://journals.tnpu.ternopil.ua/index.php/history/issue/view/157-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/37233-
dc.description.abstractМета дослідження – проаналізувати політику Павла Скоропадського в освітній та культурній галузях і визначити її вплив на розвиток освіти й культури впродовж періоду геть- манату Павла Скоропадського. Методи дослідження визначалися характером предмета й об’єкта дослідження. Вивчення та висвітлення питань теми здійснене за проблемно-хронологічним принципом. Наукові висновки базуються на аналізі й узагальненні комплексу джерел та літератури; весь дискурс проблеми простежується в тісному зв’язку зі змінами соціально-політичних і економічних умов життя в період 1917–1921 рр. Наукова новизна дослідження полягає в концептуальній постановці та комплексному дослідженні політики Павла Скоропадського в освітній та культурній У науковий обіг введено значну історичну інформацію, почерпнуту з опублікованих документів і періодики, архівних матеріалів, а також з наукової літератури, присвяченої питанню дослідження культурної політики Павла Скоропадського. Одержані результати наукового пошуку є важливими для теоретичного узагальнення дослідження Української держави, а саме освітньої і культурної політики в державотворчому процесі. Висновки. Політика Павла Скоропадського була спрямована на розвиток української освіти, а саме: початкової, середньої та вищої, зокрема відкриття університетів, які значно вплинули на розвиток національної культури.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the study to analyze the policy of Pavlo Skoropadsky in the educational and cultural spheres, and to determine its impact on the development of education and culture during the period of Pavlo Skoropadsky’s hetmanate. The research methods were determined by the nature of the subject and object of the research. The study and coverage of the issues of the topic was carried out according to the problem-chronological principle. Scientific conclusions are based on the analysis and generalization of a complex of sources and literature; the entire discourse of the problem is traced in close connection with changes in socio-political and economic living conditions in the period 1917–1921. Research methodology were determined by the nature of the subject and object of research. The study and coverage of the issues of the topic was carried out according to the problem-chronological principle. Scientific conclusions are based on the analysis and generalization of a complex of sources and literature; the entire discourse of the problem is traced in close connection with changes in socio-political and economic living conditions in the period 1917–1921. The scientific novelty The research consists in conceptual formulation and comprehensive study of Pavlo Skoropadsky’s policy in the educational and cultural spheres. Considerable historical information has been introduced into scientific circulation, drawn from published documents and periodicals, archival materials, as well as from scientific literature devoted to the issue of studying Pavlo Skoropadsky’s cultural policy. The obtained results of the scientific search are important for the theoretical generalization of the study of the Ukrainian state, namely, educational and cultural policy in the state-building process. Conclusions. Pavlo Skoropadsky’s policy was aimed at the development of Ukrainian education, namely: primary, secondary, and higher, in particular the opening of universities, which in turn had a significant impact on the development of national culture.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГельветикаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІсторія;-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectгетьман Павло Скоропадськийuk_UA
dc.subjectукраїнська революціяuk_UA
dc.subjectуніверситет,uk_UA
dc.subjectреформиuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectHetman Pavlo Skoropadskyuk_UA
dc.subjectUkrainian revolutionuk_UA
dc.subjectuniversityuk_UA
dc.subjectreformsuk_UA
dc.titleПолітика Павла Скоропадського в галузі культури і освітиuk_UA
dc.title.alternativePAVLO SKOROPADSKY’S POLICY IN THE FIELD OF CULTURE AND EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2025. Вип. 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
12_Mokhun.pdf328,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.